donderdag 28 mei 2009

Laatse dag Canada-stage

Helaas zit het er morgen weer op. Na vijf weken hier, eerst met Marga en daarna met Louis en Marcel, vrijdag weer naar huis. Vijf weken gaan snel, maar toch ben ik ook weer blij om naar huis te kunnen. Drie weken zonder Marga is dan wel lang.
Louis, Marcel en ik hebben wel drie onvergeteljike weken gehad. We zullen er nog lang van na genieten.

1 opmerking:

  1. Nou, ik heb genoten van je reisverhalen.
    Toch fijn, dat je weer naar huis kan, hè?
    groetjes,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen