dinsdag 28 april 2009

Tofino



Vandaag rustig aan gedaan. Tofino wat bekeken en enkele stranden bezocht. Het is een leuk stadje, gelukkig nog rustig. In de zomer zit het vol met surfers en toeristen. Boodschappen gedaan en daar in de supermarkt kwamen we mensen tegen die naast ons in het vliegtuig hadden gezeten. Dat geloof je toch niet in zo'n groot land als Canada.

Haventje van Tofino

Tijdens het koffiedrinken op Wickaninnish strand vertelde de ober ons dat er een walvis te zien was. WS had zij daar in die baai een jong gekregen, want dit was de tweede dag dat zij gesignaleerd werd. Morgen gaan we whalewatchen!! Ben benieuwd.

Altijd overal vol met boomstammen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten