maandag 27 april 2009

Vancouver Island




Cathedral Grove

Vanmorgen vroeg opgestaan. Na nog een heerlijk ontbijt bij mijn neef en nicht om 6.15in de auto om de ferry in Tsawwassen van 7.45 in te halen.
Op de ferry was het erg rustig en we hebben genoten van de prachtige vergezichten op de besneeuwde bergen. Om 9.45 waren we in Nanaimo op Vancouver Island. WE zijn toen op ons gemak gaan rijden(je kan ook niet haasten, je mag maar 90 kilometer max rijden)naar Tofino. Onderweg Cathedrale Grove aangedaan en een eind gelopen in een oeroud bos, zie de foto's.

We waren rond drie uur in Tofino. Ons gehuurde hutje was open en de eigenaren nergens te bekennen. Er hing een brief op gericht aan Berry en Marga dat ze later wel langs kwam. Je weet niet wat je meemaakt. Een schattig klein hutje met een UITZICHT!!!!!!ongeloofelijk. Nu ik dit zit te typen is de zon net onder en je hoort niets. We hebben verse vis gekocht en koolsla ,dus lekker gegeten. In deze cabin is geen TV, dus vanavond lekker lezen en morgen een flink eind wandelen langs alle mooie stranden. Berry gaat nog wat foto's erbij zetten.
Onze cabin en uitzicht op de baai/oceaan

Nu even lekker koffie drinken groetjes en tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten