zondag 26 april 2009

De eerste dagen

Ons verblijf de eerste dagen is bij Gerald. Een neef van Marga. Hartstikke gezellig en leuk hier. Gerarld en Margda verwennen ons zeer. Ook al even bij oom Jan geweest. En op zondag (vandaag) houden we een kleine hollandeze reunie met wat familieleden uit Vancouver en omgeving. Ze wonen hiet prima zoals jullie zien.


Onze auto is een 4 wheel Jeep. Altijd al willen hebben, maar de eerste schade hebben we al gehad. De chinese buurvrouw van Gerald had hem niet gezien bij het uitdraaien. Maakt niet uit toch?

1 opmerking:

  1. prachtige villa! en een heerlijke jeep! in Vancouver kunj je fantastisch goed chinesisch eten. dat weet die buurvrouw zeker wel waar....

    BeantwoordenVerwijderen