dinsdag 14 april 2009

Onze reis naar Canada

Op 24 april gaan we voor twee weken op vacantie in Canada. Wil je ons volgen? Doe dat dan via dit blog. Groetjes Marga en Berry

2 opmerkingen:

  1. en dat is al morgen! dan wens ik jullie een hele goede reis. Neem jullie bescherm-engelen mee, je weet wel die uit Utrecht....
    Geniet ervan! en de groetjes aan de beren in Jasper!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We gaan jullie volgen,spannend hoor zo'n reis!

    BeantwoordenVerwijderen