Onze whalewatch vandaag was zeer geslaagd. Gray Whales en humbug gezien, een zelfs met een kalf. Wat een imponerend gezicht, zo groot, zo dichtbij. Daarna zeeleeuwen gezien, zittend op een rots. Jammer dat het erg koud was. Gelukkig hadden ze warme chocolade melk aan boord en warme dekens. Vanavond lekker gegeten, visstoofpotje van de regionale vissen en schelpen. heerlijk.
woensdag 29 april 2009
Gray Whales
Onze whalewatch vandaag was zeer geslaagd. Gray Whales en humbug gezien, een zelfs met een kalf. Wat een imponerend gezicht, zo groot, zo dichtbij. Daarna zeeleeuwen gezien, zittend op een rots. Jammer dat het erg koud was. Gelukkig hadden ze warme chocolade melk aan boord en warme dekens. Vanavond lekker gegeten, visstoofpotje van de regionale vissen en schelpen. heerlijk.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Hallo vakantiegangers,
BeantwoordenVerwijderenLeuk hoor....om jullie zo te kunnen volgen!
En wat een prachtige foto's!
Geniet er nog maar even lekker van!
Groetjes,
Jan en Alma