woensdag 29 april 2009

Gray Whales



Onze whalewatch vandaag was zeer geslaagd. Gray Whales en humbug gezien, een zelfs met een kalf. Wat een imponerend gezicht, zo groot, zo dichtbij. Daarna zeeleeuwen gezien, zittend op een rots. Jammer dat het erg koud was. Gelukkig hadden ze warme chocolade melk aan boord en warme dekens. Vanavond lekker gegeten, visstoofpotje van de regionale vissen en schelpen. heerlijk.

1 opmerking:

  1. Hallo vakantiegangers,
    Leuk hoor....om jullie zo te kunnen volgen!
    En wat een prachtige foto's!
    Geniet er nog maar even lekker van!
    Groetjes,
    Jan en Alma

    BeantwoordenVerwijderen