Gisteren terug gereden van Tofino naar Victoria. Nadat we ingecheckt hadden in een hotel, Victoria bekeken. Een mooie stad. We hebben 's avonds heerlijk gegeten aan de Inner harbor. We hebben hier meegekregen dat er bij jullie een aanslag is geweest op Koninginnedag. Wat een toestand. Er stond een artikel in de krant erover. Wij zitten hier inmiddels tussen de maatregelen tegen de mexicaanse griep. Er zijn al scholen gesloten. Als je hoort wie er allemaal uit Mexico terugkomt (hele scholen), dan zit de schrik er bij de mensen goed in. Er zijn in Canada nu 34 gevallen vastgesteld.
Gisteren in Victoria ook de chinatown bekeken. Vandaag met de ferry terug naar het vasteland en op weg naar de Rockies. We zitten nu in een klein motelletje. En dan morgen de Rockies in, eerst door naar Calgary naar familie en vandaar weer rustig terug langs al het moois.
ons motel in Sicamous

Geen opmerkingen:
Een reactie posten