


Vandaag in de middag naar het British Museum in Victoria geweest. De hoofd tentoonstlling ging over de culturele schatten van de wereld (treasures of the world). Het was een rondgang langs alle wereldculturen. Natuurlijk best mooi om te zien.
Toch is een pronkstuk van het museum ook de tentoonstelling over de native bewoners van Canada. Dit is de meest uitgebreide tentoonstelling, die we tot dusver hebben gezien over de cultuur van de indianen. Best de moeite waard dus!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten