vrijdag 22 mei 2009

Victoria again




Deze week best druk gehad met allerlei afspraken. We raken een beetje overvol en verzadigd. Dus dan maar een paar dagen er tussen uit naar Vancouver Eiland. Hier blijven we to volgende week woensdag. Morgen gaan we in ieder geval (weer, ik althans) whale watchen.
De boottocht naar hier was weer mooi.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten