woensdag 6 mei 2009

Van Jasper naar Vancouver terug

Het is nu woensdag en we zijn nu weer terug in Vancouver. Maandag hebben we in Jasper overnacht. Het is daar overal nog redelijk uitgestorven. Zomers kun je over de hoofden lopen, nu was het er erg rustig. Op dinsdag vanuit Jasper zijn we langs Mount Robson (de hoogste berg van de Rockies) gereden, maar die zat in de wolken. Onderweg wel een beer (op afstand) gezien.
En vervolgens langs Valemount naar Kamloops. Het laatste stuk naar Kamloops rijd je kilometers lang langs verbrande hellingen. Vandaag verder vanuit Kamloops naar Vancouver. Vergeleken met vorige week is het inmiddels overal prachtig groen geworden, maar vandaag hebben we toch ook weer in de sneeuw gereden.
Nu zitten we in een hotelletje vlak bij het centrum. We hebben zojuist lekker gegeten bij de haven. Morgen gaan we wat musea bezoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten