En vervolgens langs Valemount naar Kamloops. Het laatste stuk naar Kamloops rijd je kilometers lang langs verbrande hellingen. Vandaag verder vanuit Kamloops naar Vancouver. Vergeleken met vorige week is het inmiddels overal prachtig groen geworden, maar vandaag hebben we toch ook weer in de sneeuw gereden.
Nu zitten we in een hotelletje vlak bij het centrum. We hebben zojuist lekker gegeten bij de haven. Morgen gaan we wat musea bezoeken.
Nu zitten we in een hotelletje vlak bij het centrum. We hebben zojuist lekker gegeten bij de haven. Morgen gaan we wat musea bezoeken.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten