skip to main
|
skip to sidebar
Marga en Berry Canadablog
zaterdag 16 mei 2009
Whistler
Vandaag naar het olympische dorp, waar de ski-activiteiten plaatsvindenvoor de winterspelen.
We zitten nu in een mariott-hotel voor een nacht. Morgen op naar mount Whistler. Dat wordt een mooie tocht.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Volgers
Blogarchief
▼
2009
(19)
▼
mei
(14)
Laatse dag Canada-stage
Ucluelet
British Museum BC
Victoria again
Whistler (zondag)
Whistler
Helicoptervlucht
RCMP
Olympische locaties
Laatste dag voor Marga in Vancouver
Donderdag Vancouver
Van Jasper naar Vancouver terug
Columbian Icefields Rocky Mountains
Victoria en onderweg naar de Rockies
►
april
(5)
Over mij
Berry
Mijn volledige profiel tonen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten