zaterdag 16 mei 2009

Whistler


Vandaag naar het olympische dorp, waar de ski-activiteiten plaatsvindenvoor de winterspelen.

We zitten nu in een mariott-hotel voor een nacht. Morgen op naar mount Whistler. Dat wordt een mooie tocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten