woensdag 13 mei 2009

Helicoptervlucht


Vandaag een vlucht van ruim 120 kilometer over Vancouver en de omgeving met de helicopter van de RCMP gevlogen. Geweldig. Het weer was net goed genoeg. In de bergen vlogen we tegen de wolkenbasis aan om door de bergen heen te komen. 's middags weer even naar Granville Island en naar het Vancouver Museum geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten