donderdag 7 mei 2009

Donderdag Vancouver

Vanmorgen begonnen met alweer een naar bericht. Mijn broer Kees is opgenomen geweest en moet as woensdag een hartcatheterisatie ondergaan. Dit is al het tweede nare bericht in nog geen twee weken. Maar goed we zitten in Canada en kunnen van hier uit weinig doen dan alleen meeleven. Vanmorgen even met hem gesproken en het gaat redelijk met een berg medicijnen.

We hebben vandaag het museum voor Antropologie bezocht. Een schitterend museum.
We zijn met de bus gegaan, dat werkt prima hier in Vancouver. Je kunt zelfs je fiets voorop de bus vastzetten. Voor invalide en scootmobiels hebben ze een automatische plank die uitschuift. Daarna hebben we geluncht(sushi), hier is dat goed te betalen, voor een groot bord €12,-. Daarna door naar Grandville island, iets wat je gezien moet hebben. Het is een oud fabrieksterrein, waar nu allerlei artiesten een gallery hebben en er is een foodmarket. Leuk om te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten