zondag 17 mei 2009

Whistler (zondag)


Het hotel was heel luxe en toch voor relatief weinig geld. Dus we hebben er goed geslapen. En dan dus op naar Mount Whistler. Toch een raar idee, dat half mei er nog zoveel sneeuw ligt daarboven. Maar het was geweldig om te zien. Heel wat skihellingen. Het geeft een goed beeld hoe het eraan toe gaat. Na afloop van deze dag hadden we alle drie rode koppen van verbranding door de zon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten