We hebben de afgelopen dagen heel wat gereisd en gezien. Van zaterdag op zondag bij familie in Calgary geweest. Bij Ank en Piet was het heel gezellig en 's avonds met Piet en Wilma erbij hebben we veel plezier gehad en over alles kunnen praten.
Op zondag zijn we verder getrokken langs Banff, Lake Louise en de highway door de Rockies. We hebben wat geiten en deers gezien, nog geen beer. We zijn voor de nacht blijven steken in Crossings, midden tussen de bergen. Op maandag zijn we door getrokken naar de Columbian Icefields. We treffen hartstikke goed weer , maar het zit overal nog dicht met de sneeuw. En op de gletser kan het in een keer zo betrekken dat je staat te vernikkelen van de kou. Nu zitten we in Jasper en gaan morgen langs Mount Robson (de hoogste berg hier) weer op de terugreis.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten