vrijdag 8 mei 2009

Laatste dag voor Marga in Vancouver

Skyline van Vancouver

Nog wat kadootjes scoren voor de kinderen en 's middags even een ritje naar Stanley Park. Dat was zo'n beetje de laatste dag van ons samen hier in Vancouver. Morgen natuurlijk alle tijd nodig voor de koffers inpakken en naar het vliegveld gaan en dan zit die dag er ook weer op. Marga vertrekt hiert op zaterdag en komt dan zondag middag aan, dus dat wordt wel een beetje jetlag.

Om half vijf komen de jongens uit Nederland hier aan. Als het lukt gaan we daar nog even een kop koffie meedrinken.

Twee weken met Marga onze avonturen bij gehouden. Nu ga ik alleen verder. Ik zal de komende weken dit blog voor jullie blijven bijhouden, dan kunnen jullie allemaal nog een beetje meegenieten.

Totempalen / Stanleypark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten